http://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/cedur/Seminaria_2015/sem_2015_04_16.html

http://www.knf.gov.pl/o_nas/komunikaty/KNF_10-02-2015.html

Punkt 4.

KNF przekazała do publicznych konsultacji założenia „Zasad dotyczących procesu obsługi skarg przez instytucje finansowe”.

Celem zmian jest opracowanie jednolitych standardów w zakresie rozpatrywania skarg przez instytucje finansowe, które zawierałyby regulacje objęte zakresem dotychczasowych wytycznych KNF oraz wytycznych opublikowanych przez ESA’s (ang. European Supervisory Authorities) w tym obszarze. Wypracowanie i wdrożenie "Zasad" przez nadzorowane podmioty ma przyczynić się do zwiększenia należytej ochrony interesów odbiorców usług finansowych, w tym przysługującego im prawa do złożenia skargi, a także zapewnienia skutecznego systemu zarządzania skargami przez instytucje finansowe.

Ewentualne uwagi można przesyłać do dnia 24 lutego 2015 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Tekst założeń.

Dla sektora spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych zapowiedziano wiele spotkań,

z czego aż 12 tylko w I półroczu!